Thats why ..

PUST ! Så var skolan över för denna vecka då ;) Har bara gått två dagar men det är fortfarande så jobbigt att gå upp på morgonen. Jag har kommit in i en oduglig svacka alltså :(

Nu har jag precis ätit lite mellis och inväntar nu mamma och louise som kommer inom kort, då ska vi laga mat och mysa. Det blir nog fint det :) Sen ska jag hem till älskling, vet inte än vad vi ska göra men jag hoppas på någonting mysigt (:  Fast det blir det ju alltid..
Jag var så himla sugen på att bada ute hos hans pappa och så sa jag imorse att vi kunde bada idag så att han liksom skulle förstå att han skulle sätta på och värma upp vattnet hos sin fader men det fatta man ju att han inte gjorde, haha söthjärta! :) min fina..

Just nu känns det som att jag lever och gör precis samma saker. Att det liksom står still. Skolan och körkortet ger mig sådan ångest nu så det är inte sant, så fort jag tänker på det tryter det i huvudet och jag vill bara skrika ut allt agg jag har mot det just nu. Jag är en person som måste åka bort, glömma vardagen och bara leva för stunden och glömma bort den tråkiga vardagen. Just för tillfället måste jag åka bort känner jag, och det är fort. Jag klättrar på väggarna här hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0