åååh

Ibland blir jag skit arg på mig själv. Att jag har så himla lätt för att älta saker, bli sur samt att jag är så svartsjuk.
Jag har alltid varit svartsjuk, på massa saker. Avundsjuka och svartsjuka finner lika, jag känner ingen som helst skillnad mellan dessa två. När mina syskon får presenter sticker det i ögonen på mig, jag vill helt seriöst slå dem för att jag ska komma åt presenterna.
När Linus pratar med en tjej eller om en tjej blir jag rasande, alltså jag kan inte behärska mig. Jag är så jävla svartsjuk, fastän jag vet / tror att han inte skulle lämna mig bara sådär pjoff.

fan jag vet inte vad jag pratar om, egentligen är jag så himla ledsen. jag skulle bara vilja prata med någon nära som förstår mig, inte bli arg, inte säga "men du blir ju så sur för ingenting" utan bara sitta och hålla med, krama om mig och säga fina saker som gör att jag kan se saker ur ett annat perspektiv, istället för att bli arg. vart fan är denna någon just nu? :'(
fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0