ångest dämpande.

Alltså fan.. Gud vad jag vill åka iväg på nå mysigt ställe och bara vara, ta på mig mjukisar gå längs stranden eller ligga på ett hotellrum och bara mysa med min älskade. Jag vill bara åka iväg  och slippa tänka på så mycket, njuta av livet !

Jag vill jätte gärna åka utomlands, åka bort till stockholm, åka på kryssning eller något. Ha as kul och verkligen leva för stunden. Allt det rasar ju ihop eftersom jag måste spara pengar, kommer aldrig få ihop pengar annars till thailand. ...  Men men, drömma kan man ju :-)

Känns så tråkigt för jag och linus har ett år snart, och vi firar ALLT. vi gör verkligen det, förutom nu när vi inte ens kan fira vår ett års dag liksom, :(  sen fyller linus år, hur ska jag köpa present`? asså va dryg jag ääär haha .. please take me away .

Kommentarer
Postat av: nayomi

känner också att jag bara vill bort nu och ha semester! bara ge mig en fin strand lååångt ifrån sverige så är jag nöjd ;)

2010-07-20 @ 12:03:31
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: Troyrebecka

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-21 @ 09:46:13
URL: http://troyrebecka.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0