CHILI BURNER

Sådärja. Har varit ute på en powerwalk/springtur. Alltså jag har sån dålig kondis ja så det finns inte, fast det börjar ju bli bättre nu :) känner att jag kan springa mer och mer.
Gick förbi Ica och köpte morötter som jag ska ha till mellanmål, i vanliga fall skulle jag tryckt i mig massa kakor och mackor men det måste sluta!
Ska inte dricka nå i helgen, på lördag ska vi göra en surprise för söta Lisa hihiiii hon fyller arton på måndag :D:D Så på fredag antar jag att det blir mys bara :)

Nu är jag så jävla hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen men klockan tolv ska jag äta, så jag inte blir mer hungrig efter tre timmar igen, såå lär fan sova bort hungern nu haha.

Men föresten, är det någon som testat de här chili burner? jag vill veta om det är bra! Har läst MASSA om att det är grymt och att man går ner bra av det, gör man ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0