Dagens

Dagens humör: Seg och mensverk, annars är jag väl lite sådära

Dagens mående: Jaa, eftersom jag har mensverk så är hela världen dum

Dagens borde: Ta fler shakar

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Ingeeeeeet

Dagens klädsel: Hade jeansskjorta, svart linne samt vita shorts i morse men nu äre mjukisar för hela slanten!

Dagens planer: Enda jag skulle göra idag var UM och så blidde det.

Dagens materiella vill ha: Kläder. Please give  me some clothes, på lördag !!!

Dagens fundering: Vilken bil vi ska ta på lörda, haha

Dagens beroende: Mobilen, facebokokkk!!!

Dagens tråkigaste: att jag inte gjort så mkt hihi :(

Dagens längtan: Längtar till lördag !

Dagens superlängtan: tills linus får tag i björsa : ) .

Dagens tidning: fan va tråkigt det känns, men ja, GEFLE DAGBLAD !!

Dagens låt: hey soul pitten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0