gaah ..

I måndags så rev jag och wilma tapeter i hennes nya rum. haha dt blev as jobbigt efter ett tag! sen på kvällen hjälpte jag daniel att flytta lite, snygg lägenhet!
tisdags så flyttstädade jag hans lägehet, satan va varmt och jobbigt det var. tjänade storkovan , haha närå men en bra slant iaf. Solade hemma hos linus sen ..


igår och idag har jag, mormor och louise badat. Igår i hemlingby och idag nygård eller något sånt, haha, var as mysigt iallfall. Wille följde också med : ) 

Hoppas på något as kul i helgen, har lust att kanske sitta och någon och bara skratta halsen av sig med massa cider eller åka till något roligt ställe. Har lust att göra nå kul !!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0