GLAD

Ni förstår inte hur nervös jag var igår alltså.
Kom dit och presenterade mig för Lars, jag bara "faan alla säger ju att Per är snällast och inte kuggar någon, vafan... " fast sen va han kanon social och fick bort mitt nervösa, haha. Satt och pratade hela rundan så det var ju kanoners, till skillnad från bitterfittan jag hade förra gången, pft vilken surkärring. (kuggade första)
Sen sa han jaa Wiktoria, du är godkänd.
Jag ba, nääää...
Han; jooo wiktoria du klarade körningen!
Jag; näää nu skojar du
Han; Wiktoria du har KÖRKORT!!!!!!!!!!!

alltså sån skööön känsla, jag krama om han och bara hoppade ut :D wohoo ! Sprang upp till volvo och tog bilen och åkte , från fyra till 9 haha. Owe jansson, ikea osv :D Firade med Chers med mami, linus och louise. Synd att inte bosse kunde va med.

Nu ska jag göra  mackor till mej, anna och louise. och packa lite grejer. Ska till rullsand med dem två samt mormor, lite barnvakt liksom. Ska bli skönt, hoppas jag an sola bort mitt flagel :-O ser as äcklig ut på ryggen :'D



Bild från ballet i tyskland, fan  jag tyckte det kändes as lame men duuuu, de va awesome.


Kommentarer
Postat av: hannah

ÅH hade du också Lasse? :D jag med, nathalie med. haha, han var ju superhärlig!

2010-07-13 @ 22:22:32
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0