hiihi äntligen

Åh vad arg jag är, jag är så himla hungrig. Jag drack en halv shake för jag var inte så as hungrig då, sen var jag tvungen att ta två knäckemackor och nu är jag hungriug igen :'(
åååh !!!

Väntar på linus som ska hämta upp mig, vi ska äntligen hem till bjööörn (L) hihi har inte varit där på tre veckor typ så det kommer bli as mys, bada lite kanske och spela buzz tror jag står på schemat ikv om jag får bestämma ;)
Är så himla sugen på kött, hoppas dt blir de till krubb idag då :D

Imorn åker vi äntligen till uppsala, fan va jag vill ha nya kläder men alltid när jag säger de hittar jag inte nå så jag vill inte ha nya kläder fattaru väl ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0