JEJ

Sorry för no blogging igår, blev bara filmmys med malin, lill sis. Vi såg sex and the city och she's the man, skulle se hannah montana och last song men blev annat kul ist!
Käka tacos med heeela familly, extra mys :) sen massa spel, sekvens, a-ö och sådär. as kul var det :)
Somnade rätt tidigt men vakna av ett sms av mamma att vi måste ut och leta efter wille och fyfan va rädd jag va, har nog aldrig varit så rädd, tänkte de värsta hela tiden ..

iaf då! jag har gått  ner 5 kg höhö, extra stolt. men jag har varit ´jävligt noga med allt, typ kollat kalorier på allting och så, men har ju fuskat ngn gång :) är grymt glad att jag köpte modifast, för vem fan vill äta nutrilett ? alltså modifast smakar milkshake och nutrillet är ju bara billigt pulver, haha:)

Nu ska jag vänta på att Johanna kommer förbi, vi ska gå till rosens bageri och köpa bröd, as mys . jag ska nog även köpa nå bröd, götttannnsss


Vill utomlands nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0