puss på dig hun

Eftersom vi ba hade varit tsm i tre månader sist jag skrev så förnyar jag denne, höhö ;^)


Vad heter ni?
Linus och Wiktoria

Hur träffades ni? Jag skulle träffa jimpa efter ngn fest och då hängde han med , gick och käka tsm och gick hem tillsammans. om det var mys !

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år nästa vecka.

Är ni förlovade? jaaaa !!!

Bor ni ihop? Näe och kommer väl inte bli så på ett tag heller, måste spara allt.

Har ni barn? näääääe ........

Har båda körkort? asså fan va skönt det känns att säga JA !!

Isåfall, vem kör bäst? lätt! JAG !

Kommer du ihåg er första kyss? Thihi jaa..

Vem sa "Jag älskar dig" först? Linus! Fast jag hade planerat att sagt det längst, ,lovar .

Vem är äldst? min fis

Vem fyller först på året? JAOOOOOOG!


Vem är längst?
jag ;)

Vem sjunger bäst? haha vet inte, linus är så söt när han sjunger så dt får bli han hihi.

Håller ni i handen på stan? mmmm det är mys de.

Kände ni varann innan ni blev ihop? grymt jävla bra !

Vad har ni gemensamt? det mesta! Enda olika är väl typ att han tycker om mjuka pommes och jag krispiga haha.

Blev du kär i första ögonkastet? JA.

Har ni någon speciell låt? a thousand miles

Har ni stora framtidsplaner? kan man väl säga :) vi sparar till våran drömresa nu och sedan kommer massa mer roligt med min älskade, älskar att vi är så lika och har så lika prioriteringar i livet, vi vill göra precis samma saker.

Har ni gråtit i varandras armar? har väl hänt.

Har ni varit utomlands tillammans? jaa, egyptiaaa  :) underbar resa

Vilket är ert bästa minne? finns så grymt mkt så det känns liksom dumt att plocka ut det bästa. Men egypten, uppsala och alla gånger vi badat i jacuzzin när stjärnorna lyser starkt typ.

Vem lagar bäst mat? tror nog att alla vet svaret på den frågan, moi ;)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? film och mys :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? apselut :)

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? haha nä, tar typ 5 min att gå.

Blir du lätt svartsjuk? haha tyvärr .. önska att så icke vore fallet men : )

Brukar ni bråka? vi hade typ en period då vi va trötta båda två, så vi tjaffsa om vem som skulle stänga av tvn, fast sen blev dt bra hihihihih

Ringer eller SMS:ar ni mest? sms is the shiieet

Tycker du om hans familj ?
Hans familj är min familj, haha nä men jag älskar hela bunten. Älskar att Lisa är som en bästa kompis, kan prata med henne om ALLT! Älskar att Wilma är som en lillasyster, sådär sprallig och alltid får mig på bra humör. Älskar Viktor för att han har blivit så himla social och cool. Älskar hans föräldrar för att de alltid finns där, och de får mig alltid att le.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? allt ;);) nä men ryggen, vaderna, armarna, magen, rumpan, låren, bröstet, ansiktet.. jaa  !

Brukar nån av er prata i sömnen? jaa han som bara den hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0