iih jag längtar

jag längtar verkligen till helgen, bara att njuta av att vara ute på havet och känna vattnet vid tårna när man åker ute på soldäck, njuta med en cider i handen och as gött sällskap, fan va mys det ska bli. Ta med oss massa baugetter och äta på stranden, för att senare ta vårat pick och pack till kullerharen som ligger någon timme ifrån där vi sätter oss och grillar med massa härligt folk! åh vad mys det ska bli. Vet att jag tjatar om det men jag längtar verkligen, var nog ut på eggegrund en gång förra året och då var det verkligen kanooooooon väder, och det ska ju bli säsongens varmaste nu (hörde jag?) så det låter ju perfekt :) Nu ska jag vänta på baby som är nere o duschar, vi ska se på någon film som handlar om att de badar i en pool och spolas tillbaka flera år i tiden, öhhh aa det är han som har bestämt, värdelöst :) tur att vi ligger i sängen så att jag kan somna :D

Kommentarer
Postat av: emma

fan va mysigt de låter wickan! :D ska du till thailand med linus eller? :)Gaaaalet skönt att skippa skolan iallafall!

2010-07-01 @ 22:12:37
URL: http://erikssonochbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0