LISTA

Snodde denna av hannah! hihi..

SENASTE
Kompisen du träffade:
johanna idag
Personen du pratade I telefon med: Johanna det med, haha.
Du fick SMS av: mormor
Du kramade: linus

IDAG
Kläder:
shorts och tunika
Bättre än igår: kan jag inte påstå :)

IMORGON
Är det:
en ny dag med nya möjligheter :)
Planer: sola, sedan arbetsförmedlingen  :)
Något tråkigt som händer imorgon: ah, arbetsförmedlingen. hade lätt solat hela dagen ;)

FAVORIT
Nummer:
7
Färg: turkos, lila
Årstid: summer
Saknar du någon?: som jag gör........
Humör för tillfället?: väldigt trött och väldigt sugen på nå gottt1!!! ska va glad att jag bara har mens en dag, men jag lovar att den dagen är den värsta ever!!

FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde I morse?:
kissa
Vad åt du sist?: några polly ....
Vad irriterar du dig på?: personer som sprider negativ energi
Tror du på distansförållanden?: jag tror på all kärlek, så ja.
Vem tänker du på just nu?: meeeej, att jag måste äta nå !!
Tror du att personen tänker på dig med?: STOR CHANS;)
Vart reste du sist?: ställe; gårdskär., utomlands egypten.
Vad gjorde du igår kväll?: låg och mös i linus fina rum :)
Liknar du din mamma eller pappa?: hm jaa, båda två.
Ler du ofta?: så ofta jag vill ;)
Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek är det enda rätta.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: det är klart!
I vems säng sov du i igår natt?: linus (:
Vilken färg har din tröja?: öh, rosa, lila, svart, vit (massa ;))

SORG
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: har hänt,

Har du någonsin gråtit dig till sömns?: det med.
Gråter du när du skadar dig?: haha jaa typ jämt,

GLÄDJE
Är du en glad person?:
ja, det tycker jag :)
Vad gör dig glad?: kärlek. familj. vänner. personer som sprider positiv energi, resa, sol.
Önskar du att du var lyckligare?: just för idag, ja. men inte annars :)
Är lycka överskattat?: helt klart underskattat.
Kan musik göra dig glad?: fin musik, ja :)

KÄRLEK
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
every day.
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: apselut
Har du en flick/pojkvän?: som jag älskar över allt annat.
Är du nöjd med det?: absolut ..
Är du kär?: mer än kär :D

HAT
Vem hatar du verkligen?: asså, ingen spec. bara såna som gör mig så jävla arg hela tiden !

Har du någonsin gjort en hat-lista?: back in the days
Är du en mobbare?: nej men jag , elin och johanna blev ju mobbade i åttan hahahahaha ;););););)
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: mm ...
Har du blivit sviken någon gång?: ja, och jag tolerar det allt för oftas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0