MYSINATION UNKNOWN

Körlektionen gick bra, ska boka någon mer så får vi se sen. Uppkörning nästa hoppas jag på iaf. Baby kom och hämtade mig, så tänkte vi åka och ha picknick men nää linus kom på att vi kunde käka ute och de lät som en stråålande idé må jag säga!

Linus var sugen på öl så han tänkte att om han köper en så kan Camilla skjutsa ner honom sen så kör han hem bilen då. Det han inte tänkte på var ju att han skulle ha lika mycket öl i blodet då, hahah sötis. Så Tomas och Camilla fick åka och hämta den sen ;)

Maten var god och med solen i ansiktet går det ju inte att bli så mycket bättre. Mötte Simon och Lisa och drog vårat pick och pack till systemet där de inhandlades guuuuda grejer ;) får se om de blir någon cider ikväll, mår inte bra (som jag skrivit tidigare) ögat fuckar som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0