pusss

Bloggen har stått tomt idag, ekat liksom. Men , har varit på vift hela dagen!

Imorse så kom johanna runt 11 , la oss i solen i knappt en timme. Alltså jävla sooool .. gick i moln, sol, moln, sol osv .. Bestämde oss för One tree hill istället, muchos bettros. Men så är det så att mina grannar gör honung, och det är så himla många bin hos mig. Var fan fyra stycken at the same time, sinnessjukt.

Ida och Lisa kom runt två, åkte ner på stan i all hast (eller säger man så? stressad iaf) så köpte jag en kalender, hon en väska och mascara. Skynda hem och köpte dricka av ngn snubbe, hem och grilla och fort iväg till Sofie där vi fick info om Mary Kay. Ska bli kul ! (som jag säger varje gång.. )

Åkte sen till ica, köpte götta och hem å såg på Mary kay film, snacka lite och skratta lite. eller ja, mycket. Hem och packa ihop grejer och nu är jag hos Linus och är dö trött. Så kom han med briljanta idén att vi ska flytta till Lisas rum så har halv ett på natten, aa håller på å dör jag. Fast han skruvar massa så jag kan sitta vid datorn, går ingen nöd på mej e.

Imorn åker vi till stugan för hela helgen, blir nog inte så mycket update men jag har mobilen, eller ah linus mobil :D


förlåt för ett asdrygt inlägg men nu är jag så jävla stressad och ville bara berätta, hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0