Baby face.

Vaknade rätt tidigt så jag följde med älskling till kiropraktikern, hans rygg är konstig så den behövdes knäckas lite =) Sen hämtade vi louise och åkte hem för att baka goda muffisar och gjorde mat =)

Har nyss tagit en låång dusch samtidigt som jag gjorde ansiktsmask (magnity från lush), sen smörjde jag in mig med finnmedlet haha och sen med skin drink. Känner mig som en alldeles ny person i ansiktet, är så leen som en baby :)

Nu börjar jag bli lite hungrig så ska väl ta något att käka, än så länge går godisförbudet hyfsat bra haha ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :) Det kostar 350 kr och håller i ca 3 veckor innan man måste fylla på :) Jag har tid på Lördag om du vill, Vist kände du susanna? Hon ville oxå göra om sina så ni kan ju komma samtidigt om i vill det :)

Kram

2010-03-10 @ 19:36:18
URL: http://www.mammaemmasdagbok.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0