CELLU SHAPE

Kikar runt lite på massa grejer, har inte alls för mkt att göra haha! jag och älskling ska vara vaken länge ikv har vi bestämt :)
Tänker beställa tandblekning, haha kul grej och vill bara testa. Cola har försämrat mina tänder as hell, dem har blivit fulare helt enkelt ;) Så beställer hem ett kit imorn.
Fan va jävla FAKE jag känner mig ! Löshår, ska göra naglar nästa vecka, tandblekning, bristningskrämer, haha vafan aldrig är det nog för mig. Har alltid massa jag kan göra ! Äh va faaan, jag är ung och jag vill leva - och hur gör man bäst det utan att testa allt?
Hoppas de blir awesome med tandblekningen iaf, blir naturligtvis före och efter bilder :D

Justja.. den där bristningskrämen som jag nämnde. Förra torsdagen var jag på ett "home party" med Mary Kays produkter, ja min granne hade nå sånt och bjöd över mig så varför inte tänkte jag, skulle ju ändå inte köpa nå.. men så blev det inte. Fick höra om en kräm som tar bort bristningar , och ja vafan jag slår väl till då tänkte jag. har några fula ärr på låren som sitter kvar sen läääänge.. Och det har faktiskt hjälpt ! Jag har väl använt de i ja 5 dagar nu, så vi får väl se hur det blir :) ska ha det i några veckor till!


Här är den! Den kostar 800 kr. Bara att höra av er om ni vill ha en, så fixar jag det på ett eller annat sätt ,:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0