Come on rude boy..

Hej! Nu har jag precis vaknat igen och sitter och mumsar i mig lunch, (åt ju frukost hos linus imorse).
Ska fixa mig och dona sen åka ner på stan, med bussen om 40 min till körskolan och plugga lite. Sen har jag körlektion tjugo i två och sen ska jag luncha med mina bästa halv tre =) därefter blir det lite snabb shopping och sen såklart TRÄNA!

Jag blir faktiskt bra stolt över mig själv, jag har hållt på enda sen nyår nu och bara tränat och tränat tre ggr i veckan, och visst syns det också. det är skönt att ha en kompis att träna med. Först tränade jag ju med Ida men hon sluta mer eller mindre, eller hon var aldrig med. Så ville sara börja och nu har vi hållt på ett tag. Idag är det ett skitroligt pass halv 5 så alla ni som har fs kort kan ju traska er dit. Ett medelpass är det :D COME ON ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0