In My Head

Linus skulle ju upp och jobba kl sex, och jag vaknar bara man vänder sig om i sängen så jaaa, jag var inte så jävla trevlig imorse må jag tro haha. Hade skitsvårt att somna om, så gick upp och åt en macka och sen sov jag till tolv! Extra skönt.. Funderar på vad jag ska göra till lunch och det vankas korvstroganoff, mums ska det bli! Ska ner på körskolan sen (troligen med greenen om hon orkar!) och plugga teori på datorn där - så man vet var man ligger liksom. Jag ska ju köra upp med körskolan satt man lär ju ha prickarna klara :D Har körlektion 15.40 så lite pluggination blir det ju :) Sitter och väntar på att jag ska få ett sms från bonprix att mina grejer har kommit. Har beställt massa underkläder så jag vill ha dem nuuu, så jobbigt när man väntar på någonting.. Senare ikv ska jag träna Ki box med sara, och efter de kanske sola med green? får la se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0