kalej

Oj. Nu har det varit tyst här..
Men i fredags efter skola och körlektion så gjorde jag naglar. Hon som jag gjorde hos går fortfarande i skolan så det blev inte sååå skitbra men lätt värt 100 spänn för att få naglarna att växa. Är bara att måla naglarna över liksom :) vill slippa tippar och få mina egna att växa =)

Sen på kvällen gick vi ut och käkap å olles, pappa, nina, wille, tobbe, linus, klara, ankan och alva. FAN vad mat! Massa förätter, var bara att plocka och ingen orkade äta upp sin varmrätt sen. GUd alltså :D Aldrig sett så mycket haha.. Sen gick grabbarna ut och jag och min soeta lillebror låg och kollade på film :) jättemysigt.

På lördagen gick jag och linus en prommis från brynäs till bomhus, tog sitt lilla tag men de var mys att bara få gå och prata och få höra allt. Jag älskar dig min fina! Sen kom massa folk och de blev tårtor, smörgåstårtor och allt gött =) vi gick dock till pizzerian sen haha ! Sen vare dags för ferre, och de kom väl ganska mkt folk på slutet. Rasmys och jimmy kom och vi drog till söderiemska där de va snowgrejs haha för snowboard åkare eller nå fattar int :D vidare till chers där vi to massa drinkar och härja ! bjussa på mat gjorde jag å oc de slutade i ett matkrig som vra mindre nice. HAr fina pussbilder på limpan och rasmus in action med hha ;)
Kom hem och allting snurrade, fyfanm va hemskt :D

idag har jag braa varit hur bakis som helst och varit med sara :) mysis. nu ska vi äta pizza. ha ha


jag och jimpis i sommras.. bilden påminner mig om att ja ska böleka tänderna ikv . jee !!  kan int skriva, tangenbordet är crzayyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0