LUSH

Ja. Då var dumma wickan framme igen då .. skulle testa tandblekningen igen, fick en allergisk reaktion, upp till akuten. tack pappa som följde med. tandköttet är sönder frätt och läppen är uppsvullet.. när jag kom hem fick jag världens gulligaste present av min älskling, nämligen massa grejer från lush :D:D::D
ett renoveringsset kan man säga haha, från topp till tå!

Det här får du för ynka 260 kr (tänk på att dessa grejer räcker mer än ett halvår, iaf för mig =):

Mini Sugar Scrub Kroppsskrubb
Färsk ingefära och fänkålsolja ger celluliterna en omgång. Ta med in i duschen eller i badet och skrubba loss.
Mini Big Schampo
Innehåller havssalt som ger glans och volym åt håret.
Mini Each Peach Massagekaka
Perfekt att smörja in sig med efter duschen för en sammetslen citrusdoftande hud. Värm kakan emot huden eller mellan händerna och smörj in dig / eller massera.
Mini Pied de Pepper Fotkräm
Kakaosmör, ingefära och kanel mjukgör och stimulerar dina fötter.
Mini Handy Gurugu Handkräm
Örtkur för torra händer.
Mini Lemony Flutter Nagelbandskräm
Frisk nagelbandskräm som även passar på torra hälar.
Vitamin C Tonertab
Vitaminboost i fast form att ånga ansiktet med, perfekt innan ansiktsmask.
Häll 3-5 cm kokt vatten i en skål, Lägg i en toner tab, Luta ansiktet över skålen och låt oljorna göra sitt jobb.
Färsk ansiktsmask Förvara i kylskåp!
Applicera ansiktsmasken på rengjord hy (ta gärna med spatel eller sked så du ej får bakterier i burken) och låt sitta 5-10 min. Tvätta sedan av. Upprepa behandlingen i tre dagar och låt sedan huden vila några dagar för att sedan göra behandlingen igen. Räcker till cirka 6 behandlingar.
Mini Ansiktskräm
Smörj in rengjort ansikte för att återföra fukt till huden.


Kommentarer
Postat av: wilma lundberg

SV: ja det ska vi:)!! kommer bli skitkul!

2010-03-19 @ 18:00:40
URL: http://kollaenwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0