Ockelbo marknad

Imorse när jag vaknade så såg jag att mamma hade skickat sms om att dem skulle åka till ockelbo , naturligtvis hade domredan åkt när jag såg det. Blev jätteledsen och börja nästan grina haha, ville ju verkligen göra något. Men så fråga min BÄSTA älskling om vi skulle åka ut dit, som han hatar. Tänk vad snäll han är mot mig, gör precis allt.. jag älskar dig så jäklarns mycket linus!! <3

Så jag skyndade mig att fixa snabbt, så drog vi. Spela as bra musik och båda var så jävla glada, solen lös och jag kunde ha mina brillor på, alltså jag är så jävla lycklig.. Gud, blir helt tårögd men tänk vad kärlek kan göra, utan linus vet jag fasiken inte vad jag skulle ta mig till.. baby.

väl där så köpte vi massa remmar, bacon chips, hamburgare och så vann vi choklad, haha nyttig resa va ? äh, vem bryr sig =) Det var så himla mysigt bara, att bara gå runt och vara kär till 1000 , hålla min fina i handen och solen i ögenen. ja, helt underbart=) nu får jag det att låta som att vi aldrig gör såna här saker, för det gör vi. Varje dag gör vi nå mys - för sånt uppskattas! Men, idag var det en sån jävla bra dag. Jag känner att jag kommer ut ur vinterdeppen, när jag ser solen lysa blir jag alldeles glad och precis sådär nykär och när jag ser linus så pirrar det i magen till hundra samtidigt som jag tänker -hur sjutsiken kan han vara min???


Näe, nu ska jag inte babbla vidare om hur jag känner, haha ;) är bara så grymt jävla lycklig. Alltså smider på så jävla bra, jag har världens finaste vännner, världeens BÄSTA pojkvän och världens bästa familj. FAN vad jag är lycklig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0