reistlos

Herre min gud vad sjuker jag är, haha ligger helt utslagen i sängen. Jag har inte gjort något mer idag än att röra på rumpan från soffan till matbordet, typ. Känner mig helt äckligt jävla rastös så jag ska, trots att jag är sjuk, göra massa situps och armhävningar, jag får ta det lugnt och inte köra på som vanligt haha .

Vet inte vad vi ska göra senare ikväll, antar att det inte blir ngt speciellt. Skulle vilja göra nå extra mys och nå annat än att ba ligga hemma (less på att va sjuk!) men klockan är några timmar för sent för att tänka i de banorna..
Åh vad jag kom på att tänka på vårvik, tänk att sitta vid vårvik nu med massa filtar och brasa, åh haha =)

imorgon måste jag fan träna, jag är så sjukt rastlös. Jag får ta och skylla mig själv att jag är sjuk helt enkelt, det sprattlar i kroppen haha ;S sen blir det nog barra mys..

Hoppas mina underkläder och tandblekningen kommer i veckan !! woho..

Kommentarer
Postat av: Glennnatasha

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-03-08 @ 08:26:17
URL: http://glennnatasha.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0