TACK!

Smyger in ett kvällsinlägg.. har sett på cougar town, gjort styrka och nu ska jag sova =)

vill bara säga tack till världens bästa mamma , vet inte vad jag hadde gjort utan henne. Hon har alltid funnits för mig och allting varit där med goda råd. Hon sponsrar allting och betalar hela mitt körkort och hela min student, allting.. Hon är som min pappa och mamma kan man säga haha, eller ja, har ju inte bott hos pappa på typ två år (har no room there) så mamma har betalat ALLT . Frissan, skor, kläder, träningskort, busskort, körkort allting.
Jag beundrar henne som klarar av allting, jobb, barn, städa huseet och laga mat varje dag. att hon har den kraften och samtidigt den personligheten gör mig mållös. tack för att du finns, världens bästa mamma! Jag älskar dig nå innerligt mkt ! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0