Underkläder has arrived

Mår fortfarande skit, bajs och ja, helvete så blir nog hemma imorgon med. ÅH! Jag är ALLTID sjuk på sportlov eller på slutet. Varje vinterlov får jag influensa och varje sportlov får jag en förkylning, thats just how it is.

Vi har UF imorgon så jag får lämna över ansvaret på Linn och Pat då jag antar att josse (som är lika sjuk hon) inte heller kommer.. gash
Om jag mår bättre imorgon på eftermiddagen KANSKE jag pallrar ner mig till friskis. Jag vet att jag inte får och linus är den som säger ifrån mest av alla. Haha, söthjärta. Men jag hatar att ligga still och inte göra någonting. Vi har satt upp godisförbud nu med, haha på tal om inget. Vi ska inte köpa något godis alls! får se vem som bryter det först och när, imorn kanske? Haha skoja bara ;)

Mina underkläder kom idag med, dem var inte som jag tänkt mig haha ;P men men dom duger, jävligt snygga iaf !

Nu ska jag ta mina näsdukar hahah och lägga mig i sängen och snyta mig igenom natten. Jag låter tydligen som en soda stream när jag snyter mig. Tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0