VILKET VÄDÖÖR

Igår så var jag så himla stressad. Sara och Niclas skulle komma till Linus kl 6. Ja, halv sex satt vi och käka hemma hos MIG. Vi skulle hem till Linus mamma efter de och hämta min kavaj. Och linus är sån jude så han vägrar tanka bilen typ innan den dör, haha ne men nästan , han tankar inte innan den står på röda iaf.
SÅ, tror ni inte att biljäveln DÖR????? precis 100-200 m ifrån hans mamma. Aa , var ju bara att gå ut och putta på och fan vad jag svor, herremingud vad arg jag var.
Så hade de nå bensin hemma som man kunde häva i, och så är det barnlås och vafan har man barnlås på grejer för undrar jag? Så där stod vi ju hur länge som helst och försöket få upp korkjäveln, idioti det där med barnlås.

Aja, kom lite senare till hans pappa och då stoppa vi alla cider och öl i snöhögen och hoppade i jazussin, var as mysigt. satt där och planerade för allt, snacka om allt möjligt och ja fan vad mys det var. satt där i en-två timmar :) Sen pallra vi hem till Niclas och skulle börja fixa oss men sara blev sugen på max och mindre sugen på att gå ut och jag hade inte taggat till på hela veckan för att gå ut (hatar att göra det på vintern, vinterjacka + inga fina klackskor + leggins = so not my style haha) sååå vi satt hemma där och spela ett så JÄVLA roligt spl hela kvällen och drack massa, as trevligt!




Och idag har vi inte gjort ngt ! Vi låg och mös lite imorse, vi har sju månader idag :) faaast.. det känns inte som det, haha vafan vi höll på mer än ett år innan , så alla tycker att vi varit tsm ett 1.5 men aa är väl bara att räkna från 5 augusti =) hah .. vi har varit ute på en jättemysig prommis, är så fint och härligt väder. Jag hade tom glajjerna på ma ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0