9 månader

Prommis stod först på schemat, som det gör varje morgon. Blev en härlig rutt faktiskt, skönt väder och så :) Sen till skolan, gick fort , asfort. Dagen bara swishade förbi, börja snacka med älskling lite vad vi skulle göra ikväll, har ju 9 månader idag. Vi har firat varje månad och det kommer vi nog att fortsätta att göra:) Det är lite mys i vardagen, som piffar lite. Tack älskling, tack för alla de här månaderna som kommer att följas med massa mer :) jag älskar dig, du är så vacker - både på insidan och utsidan. Tack!

Vi bestämde oss iaf att åka till chers, så blev en fläskfile för mig med bara sås och sallad, eftersom jag inte kan äta kolhydrater. eller kan och kan, vill inte och ska inte heter det ;) Det var asgott iallafall!

Nu ska vi se på film, innan ska jag bara skriva ett nytt inlägg om vad jag ätit. Baaahhh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0