bajskorv

Har haft de astrevligt de dagarna i stugan, i linus och rasmus. dragit första dopp också, bättre sent än aldrig. på lördagen lessnade vi rejält på rasmus för han var så emo så ida fick hämta oss i tönnebro, thx gumman :D

aja, de va väl de i sammanfattning haa!

imorse skulle jag och linus ut och gå som vanligt, går förbi divas hus och så PANG så ramlar jag ner och vrickar foten och skrapar upp de andra benet, kul . linus sprang hem och hämta bilen, hämta mig sen när jag kom innanför dörren svimmade jag in i den. bra wickan braaaa!! fick ligga i soffan med is på fossingen sen ahr jag sovit hela dagen, har så jävulskt ont och det känns som att jag brytit den haha! kan knappt gå.
älskling köpte jordgubbar till mig för att han tyckte synd om ma sen hoppas jag att jag kan få en fruktlåda med, de skulle ju va gött. så skönt att inte kunna gå hahah!! nä men han gör allt för mej, prinsen :)



nu är min man ute och springer, dutti pojke. sen ska vi äta lasagne, myms vad gottigt :D sen ska jag bara plugga och sova, justeja se på hilary duff filmen också , måndagsmys!


Kommentarer
Postat av: hannah

hahaha så kul att du skriver "divas hus". alla i bomhus vet väl vilket det är känns det som ;) hahaha

2010-05-20 @ 19:30:54
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0