Okej, nu kommer det!

Okej.. nu har jag tänkt igenom vad jag ätit haha !

Frukost;
Två sesam knäckemackor, med mycket smör, fet skinka och ost. Till det ett glas vatten.

Lunch;

Kycklingsallad med babyspenat, isbergssallad, gurka, rödlök och majs. Mycket kebabsås till. Två glas "röd" mjölk.
(ju fetare desto bättre)

Middag;
En köttbit, sallad, mycket beasås och någon röra med kål i. Kolsyrat vatten till det.

Motion;
ca 30 minuters prommis innan frukost. 40 minuter på eftermiddagen

Tillägg;
Har druckit ca 1 liter vatten, curi te (ört te) och en C-vitamin tablett.


Vad man kan tänka på som jag har gjort idag är att fettet alltid ska vara högre än kolhydraterna per 100g. Kolhydraterna ska aldrig vara högre än 5g.
När du äter GI noll ska du äta mycket fett, vad jag har hört och vad jag har läst, så fett som möjligt alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0