solbränna och tjejkraffs

Gud vad trött jag är, inte så konstigt när jag gick upp tidigt imorse. Har inte gått på morgonen på hela veckan och det känns, men foten gör fortfarande så grymt ont :( vet inte vad det är för fel, den är svullen fortfarande och kan liksom inte gå normalt haha.

Har gjort lite hårinpackning, peeling och sånt där tjejkraffs, märkte roligt nog att jag har blivit jävligt brun idag, fan va skoj! tackar pappa, nästintill turk, för dina fina pigment som smittades till mig, danke danke. roligt det där, jag och pappa har jättelätt för att bli brun medan wille och mamma har svårare, hur kan det bli så?? haha.

nej, nu ska jag lägga mig i bäddas och se på csi eller nej skojja, criminal minds. känner jag mig rätt kommer jag ligga vaken och tänka "okej jag måste sova nu" så fortsätter jag att kolla anyways, damn liksom


Kommentarer
Postat av: natta

hejdär!

just nu håller jag på med en liten undersökning och undrar om du är allergisk mot pollen



Räcker med att du svarar ja eller nej.



Tack för ditt svar!

2010-05-20 @ 21:42:35
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0