vardags

Jag tror jag kommit in i en typ "vårtröttighet", jag är trött konstant. SPelar ingen roll hur mycket jag sover men jag är trött ändå .. imorse var jag trött men prommisen gör allt, den är underbar. Skulle nog inte orka utan den, låter crazy men jag blir så sjukt pigg av de :)

Skolan gick asfort, prov första morgonen. Gick okey, hoppas jag. Geografi är ingen stark sida hos mig, de märkte Göran (körläraren) igår, aaa så kör vi norr här, VAAAAAAAAAA norr?!?!? vafan är de ? svänger åt helt fel håll, mwahaha. rolig sådär ja.

mötte linus som satt i golfski som var trasig, han var lagomt less men med mina spirit fingers så fick man ju igång de, fint. pallra runt på stan, fick med mig silverschampo och underkläder hem. det är också fint de. Lär sluta köpa sånt nu ett tag, haha !

Matlista kommer senare;)


hööörlig bild vaaaaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0