when i get older..

Mådde så jävla piss i morse, så stannade hemma. Pollen, förkyld och alltmänt trött. Troligen gått in i väggen hah! nä men vet inte, är trött all the time. Kan sova när jag vill liksom .. La mig i solen och solade lite, men frös så groteskt mycket samtidigt. Har pluggat filosofi, kursprov imorgon. Har även käkat middag, köttbullar och potäter, gött men blev alldeles för mätt.. Funderar på vad man ska göra på långhelgen nurå! Vi funderade på om vi ska åka upp till limpans stuga och chilla med fiske och drickande, men hans farmor och farfar verkar va där och då kanske inte dunken lika lätt åker fram. Eller så åker vi till min stuga med lite chill people, typ onsdag till fredag. Men pappa skulle troligtvis jobba och så ville william ha med sig kompisar med så då blir dt väl han som får ta de. Eller så sitter vi bara hemma hos limpan och chillar med några järn och peeps. Fast fatta mysigt med typ ett stort tält, typ 10 manna, va ute i skogen, fiska, chilla och så. Jaa, har mycket ideer ja. Nä, nu ska vi fundera på vart vi ska sova, om det blir my place eller limpans, lite kluven sådär . föresten, styckeindelning är överskattat.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vad gulligt! Det roliga är att jag tycker du & Linus är så jäkla gulliga, jag brukar titta på era bilder och tänka "jag hoppas nån tycker att jag & CJ är sådär gulliga!" haha! Hur länge har ni varit tillsammans? :)

2010-05-11 @ 21:55:46
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: emilia

Okej! :) Yes, vi träffades när jag var i USA. Det roliga är att han var min "värdbror", alltså sonen i familjen som jag bodde hos. Så jag bodde med honom under hela året. Vi har varit tillsammans i två år den 29:e augusti, så vi gick ganska fort fram! haha!

2010-05-11 @ 22:13:31
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0