thailandio

busyyy vecka !
Imorn äre tvättdags och massa tjoffs, tisdag ska jag börja gymma med ida och mimmi, finallyyyyy !! jag och limpis ska komma igång med träningen och framför allt ÄTA nyttigt asså, sen vi flytta hare typ blivit chips varje helg haha. Jaja, ska äta mindre och nyttigare!
Sen på onsdag drar utbildningen igång, torsdag äre utbildning och boka resa och gymma och fredag utbildning!! awesommeeee,,

sitter inne och kikar på resor på ticket nu, hitta ett fancy hotell som ligger precis vid stranden och de är ju fett nice men alltså det finns ju finare hotell med! värsta svårt. men snart åker vi ! en och en halv månad kvar, ah om jag längtar,. min första gång i thailand ! :D och ja kommer bli så bruuun, awesomeeeeeeeeeee.
hahah är raslöts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0