inge värdelös eller...

Asså jag ställde min klocka på tio, måste ha stängt av den i sömnen för jag vaknade för en halvtimma sen. Halv tolv, jepeppp du läste rätt. Var så jäkla längesen jag sov så länge så jag fattar inte hur jag kunde göra det nu? har inte sovit så bra i natt, har varit så jäkla rädd, och drömt massa hemska drömmar...

Helgen var väl grym, typ slapp helg. I fredags gjorde vi ingenting, jag och camilla såg på idol när linus sov höhö, sen såg vi film!
Lördagen åkte vi ut till valbo och kikade lite, hittade ignenting förutom ett halsband jag beställt. Så på kvällen blev det middag och vin,  blev bra fuller haha.
På söndagen gjorde vi ingeeet, eller jo la ner alla grejer i flyttkartonger.. asså åh, jag vill göra nå kuuuuuuuul!! less på tillvaron atm :)

Nu har jag sökt lite jobb, ska hoppa in i en lång jävla dusch och sen äta nå lunch, får se vad som finns. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0