jejeje

Åkte och kollade på lägenheten och fan va fin den är :) så jävla fräsch! Toan är ju nyrenoverad och aaahhh love it!!
Ska bara tapetsera i sovrummet å så sen är det finito ;) Hoppas på att flytta in typ första november eller helgen före :)

Men alltså jag kommer ju få panik, tänkte idag när jag tänkte på vilka möbler jag ska sälja. Jag har så JÄVLA mycket grejer! Alltså Kläder, det kommer ju aldrig få plats i någon sketen garderob, och smink? hudvårdsgrejer? parfymer? Hur FAN ska man få plats i ett badrumsskåp med det? Haha fyfan, blir massa grejer jag får slänga.. Dont like :( Höjta till om ni vill ha nå, haha! Massa oanvända grejer haha.

Nej nu ska vi sova , tidig kvällör today.

Kommentarer
Postat av: ida bohlin

i want!!

2010-10-12 @ 08:55:49
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0