Så jävla less

Alltså jag blir så jävla arg på mig själv.
Igår kom min förkylning, är helt död i både huvud och hals, det går inte att hosta för att jag är rädd att stygnen ska gå upp. Iaf.. Försökte genomlida hela dagen och det gick sådär..
Så köpte vi hem max, som jag inte ätit på hur länge som helst. Och ja, vad tror ni händer?
Självklart ligger jag hela natten  och spyr också, alltså är det kul att leva eller?

Jag är sjuk hela jävla tiden, det var så himla längesen jag var frisk och jag vill bara bli det. Jag finner ingen ork till att göra något om dagarna så jag ligger bara och kollar på serier. Härligt liv, just gotta love it..

Nu ska jag (trummvirvel) kolla på SERIER ! Ovanligt va? INte ett jävla dugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0