Crosstrainern

God morgon!

Vaknade kvart över 9 och drog mig typ till 10, jag som aldrig brukar göra det! Gött var det :) Sen gick jag upp och ställde mig på cross trainern, gahh sluuuut :) gjorde en kvart i rask takt, blev så impad på baby som gjorde extra fort igår.
Ska vila lite nu sen göra styrka, sen blir det nog en soppa till lunch, en sån där allevo ni vet ? perfekt måltids ersättning, 100 kcal i en bara och de är goda. Inte som shakarna , och de innehåller 200 höhö. kul blogg.

Får se vad som händer, ska sminka mig, försöka med grönt och imorn med blått, brukar inte ha de färgarna såååå måste ju öva lite till jobbet då de även innebär sminkning :)


hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0