DISASTER

Alltså haha det var den värsta lägenheten jag sett typ. Okey, Linus ringde igår och typ 11 till henne och då låg hon och sov, och sa att vi skulle komma idag kl 20.00 dit.
För det första så lär vi plinga och knacka flera gånger, och när vi kommer dit har hon inte ens städat. Och det värsta va att hon står och RÖKER INNE i en jävla lägenhet alltså utan med öppet fönster utan bara helt sådär tjoff. Och hon hade en hamster jävel som sprang runt i köket, härligt med kiss. Fina tapter var det ju iaf.

Eftersom jag inte mådde toppen så kände jag för ett varmt bad, så vi la oss ute i jacuzzin och kramades bara, funkar finfint det med. Nu sitter jag och letar efter en låt jävel som jag inte kommer ihåg vad den heter så jag ger upp och går och lägger mig, i min finas bästa famn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0