kvalitets tid

Igår så tog vi bara en mysdag med bara jag och linus. Han var en riktig dum pojkvän i lördags så han bjöd mig på middag och massa mys igår, hihi. var extra mys och vi satt superlänge, älskar att bara ha sån tid med varandra, kvalitets tid !
Natten blev absolut inte som jag tänkte mig men inget jag kommer gå in på här ..
Har sovit till typ halv tolv idag, vill bara sova bort hela dagen men jag har massa att göra och jag är sjuk :@ kul eller? precis som vanligt...
.
Hoppas att gavlegårdarna ringer idag, vill ha ett besked, va fan en vecka sen vi fick lägenheten och dom har inte ens hört av sig, baad!

ska fanemej färga håret idag, less som fan på utväxten !

jag vill åka utomlands...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0