NIVEA INTENSE REPAIR

Mötet hos arbetsförmedlingen gick bra, ska egentligen dit imorn med men ska till sjukhuset för en "mini-operation", haha nja inte riktigt men lite annat skare bli i min kröpp ;)
Tog en prommis till pappa och käka lunch och så gick han med mig heela vägen hem och tillbaka, trots att han har nyligen opererat benet, toker.. <3

Mamma klippte mig och de blev superbra, skönt att få bort det slitna. Svängde förbi linus mormor och morfar på en fika också, kika på halv åtta hos mig.

Nu sitter jag med en ansiktsmask  och ska snart hoppa in i bastun för att svettas järnet och ha in en grym hårinpackning. Om ni har slitet och trött hår så ska jag rekomendera en grym hårinpackning från Nivea!

Denna goding rekomenderar jag starkt! Mitt hår blev heeeelt amazing efter detta, helt sjukt.. tror den gick på ynka 60 kr och räcker flera ggr, köp köp köp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0