sucks

Blir så less på mitt liv, haha. När Linus åker till jobbet går jag och sover typ till 10, sen gör jag ingenting på hela dagen typ, alltså det är helt världelöst men va finns det att göra? Jag har typ 0 kr på kontot och kan inte gå på stan eller fika eller någonting, det suger big time...

Har precis varit ute på en promenad, kom på en as bra grej till linus födelsedag , men ska kolla upp de lite bättre. Senare ska jag nog hem till Maria, eller om vi tar det imorn, ska prata lite om på torsdag och fredag då jag ska jobba osv. Och så kanske jag och baby åker till söderhamn idag med, vi hittade ett skit snyggt bord + stolar som blev vårat för 1000 kr.  Kap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0