WHAT ?

Jag är liksom en person som måste göra saker hela tiden, som ni säkert har märkt måste jag åka bort och sakna det hemma för att inse att jag har det så jävla bra. Visst kommer det upp tankar och sådär varje dag att jag är lycklig och så vidare men att åka bort och sakna det hemma är underbart.

Just nu är jag i en position då mitt liv känns konstigt, jag har världens mens framför mig, hormonerna spökar hela tiden och jag gråter för ingenting. Jag har ingenting att se fram emot och allting känns bara så alldagligt. Och varje helg i sommar har jag haft någonting planerat och jag är sådär skit dryg som måste göra det.
Som idag skulle vi åka ut till Kullern, men vi bestämde oss för att gå på bio imorn stället. Och då kryper det i mina ben, liksom vafan ska man göra fram tills dess? jag är en grymt stressande människa som stressar för ingenting. Jag stressar när jag har en sak att göra varje dag , jag ligger och tänker på saker som är framför mig osv.

Jag har flertals gånger mötts av motgångar och allt fler nu på slutet, är säkert mer känslig och förstorar upp allt men jag vill bara att allt ska flyta på, i min riktning och i min takt. Nu vet jag att det aldrig kommer att göra det men det skulle vara så jävla skönt att slippa oroa sig och få en otäck känsla i magen hela tiden, tänker så otroligt mycket på saker och förstorar upp allting. Jag är en tänkare.

Vet inte alls varför jag skriver det här, har ingen koppling alls men jag vill bara göra nå, jag vill göra nå craxy och spontant, som ullared förra veckan! de var awesomeeeeeeeee ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0