EGENTID ÄR BRA. IBLAND

Åh.. Stina och jag skulle mötas vid källö, som vi alltid gör! Och sista biten bara sprang vi mot varandra och kramades, det är vänskap det hihi! Vi pratade igenom allt som hänt, hur falska människor är osv. Liksom sitta typ 10 m från en människa och snacka skit? Pft, patetiskt.
Vi gick en bra bit, förbi källö, dahlboms, en bit in på brynäs, upplandsleden. Och jag som sagt att jag inte ska gå mer idag för jag börjar bli så sjuk i kroppen.
Sen ringde Linus ; Ska vi åka och träna? inte tackar jag nej eller, dum som jag är. Så nu känner jag mig helt sjuk och svimfärdig :( buhuuu.

Linus har åkt och kollat på hockey med några, så jag är ensam! Ska bara lägga mig under täcket, poppa popcorn och läsa en bra bok. Kvalitetstid för mig själv är bra ibland!
Sen hoppas jag på att Lisa kan sätta i håret på  mig, då blir jag glaaaad ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0