ETT TIPS TILL ALLA ER SOM HAR MYCKET SMINK.

Gud. Jag satt hela kvällen igår och rensade igenom allting jag har, mycket grejer åkte bort vill jag lova, flera necessärer fulla.
Jag sparade lite av de H&M's smink som jag typ inte använt, och som blir as-snygga på med en bra primer.

Så! Fråga er pappa/bror/mamma/kusin - vad som helst, efter en fiskelåda. Gärna med fack! Så lägger du ner allting du vill ha eller som du använder ofta. Bra va?




Den till vänster kommer jag att ha med mig då jag sminkar andra. Varför jag använder "testpåsar" på folk jag sminkar är för att det är mest hygieniskt då inga andra händer varit där och kladdat. Foundationen är i reserv i fall inte någon annan skulle passa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0