FRÅGA WICKAN


04 April, 01:33
matilda  ([email protected]) om LÅNGT INLÄGG:
åå vad spännande! kan du inte berätta om soppan?? vill också göra nått sånt :D hur gör man den och hur ofta äter man? :)
Svar; Det kommer upp recept ikväll :)


04 April, 14:42
Anonym om LÅNGT INLÄGG:
Recept på soppan ? :D
Svar; Ikväll lägger jag upp det ;)

angelica om LÅNGT INLÄGG:
jag ville bara säga en sak om din "mirakel" soppa! det är omöjligt att gå ner 5-8 kg på en vecka (i fett), det vätska du tappar och det kommer tillbaka när du börjar äta fast föda igen.

tycker du är jätte duktig för övrigt, så fortsätt kämpa på :)

Svar; Alltså, eftersom man inte bara äter soppa i en vecka, så äter jag bara inte flytande mat, du är äter frukt, grönsaker, potatis och kött också. Kroppen kommer alltså inte att vänjas vid den flytande maten som den kan göra då man går på naturdiet och sånt, där de även förekommer massa socker. I denna soppa är de endast grejer som är bra för magen - kål, rotselleri, paprika och grejer som funkar bra vid en viktnedgång och som även sätter fart på magen.
Det beror även på hur mycket fettmassa och hur mycket övrvikt man har :) Eftersom jag har ganska mycket är det lättare för mig att gå ner än någon som väger 50 kg :)

Ämnen som valts ut, bränner kalorierna så snabbt att inget fettbildande uppstår, och man använder ofta denna för att rena kroppen, den är ju skapad av sjukhus :)



Kommentarer
Postat av: angelica

okej :) men då missförstod jag allting, trodde bara du skulle äta soppan. du ber jag omursäkt!

2011-04-04 @ 18:04:56
URL: http://angelicaweissmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0