JAG BRUKAR INTE... MEN IBLAND

Något jag sällan, eller typ aldrig har på mig, är mjukisbraxxer, jag trivs inte alls i det och tycker det är mycket mysigare i leggins haha.
Men ibland, ibland smyger dom jävlarna fram och då älskar jag det!
Som nu, helt slut i kroppen efter ett grymt träningspass och en bra sopp-dag, haha.



Justja hahahaha, alltså jag tror linus börjar bli lite less på mig nu faktiskt. Han sitter och säger att jag är dummare än hans potatis (hur dum är man då om den är slut liksom? inte dum alls tycker jag....)
men i helgen när vi bodde hos mamma så tänkte jag vara mysig och tända lite ljus i badrummet när han skulle bada, japp sagt och gjort så ställde in massa ljus och sådär, skitbra tyckte jag.
Så efter ett tag tyckte jag att det började lukta bränt, jag ba hur kan han bada så varmt? Men några minuter efter fatta jag ju att det inte va att han bada varmt som lukta bränt, så jag går in där och ser att ALLA tandborstar + ALLT där alla tandborstar har SMÄLT! De rinner plast över hela bänken och håller på att närma sig tvålbunken.
Och linus hade ju somnat han den jäveln. Men alltså varför tänker jag inte INNAN jag gör grejer? Tänk om jag hade varit så dum och trott att det var vattnet hahahaha..

Och idag så frågade han varför jag skulle låna plastfolie av mamma, alltså jag skäms för att berätta de här hahaha men de är lite kul efter, jag ba nej men jag läste på en blogg att hon hade tejpat plastfolie på dataskärmen och så hade hon sminkat efter det. Så jag tänkte testa att tejpa typ när datorn är riktigt varm och så smälter det upp  på plasten precis som jag vill ha det :) Alltså blicken jag fick av han då fick mig att skämmas så jävla mycket hahaha han ba - wiktoria, det här är det dummaste du någonsin har sagt, och då har du sagt jävligt mycket dumt. ELler nej vänta, det är det dummaste jag NÅGONSIN har hört någon att säga.........

Kul, jävligt kul, att man är smart :) hehehe

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi vet alla att det inte är din starka sida ;)

2011-04-05 @ 22:40:23
URL: http://saratysklind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0