LÅNGT INLÄGG

Hej!
Nu sitter jag äntligen vid datorn för första gången på hela helgen, som har gått riktigt fort!
I fredags blev det utgång, typ den roligaste jag varit med om på länge tror jag eller ja, på ett tag iaf ! ;) Sen vaknade vi upp och gick upp till linus mamma för filmmys och god middag, och hem för att köra en dag till.
Tjatade med mig Ida och vi hade kul som vanligt hahahahahaha allttså så jävla kul på bussen jag har aldrig sett en person vara så kissnödig hon ba VI MÅSTE UT !!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaha...

Bakishäng hos linus mamma idag, vi lagade middag åt dom! as gott blev det, vi är duktiga vi hihi :)

Ja, det var bara lite babbel..
Jag sitter aldrig vid datorn på helgerna för då gör man så mycket annat roligt, sorry for that. Jag lovar en grym uppdatering imorn med en cool sminkning, en videoblogg och massa bilder? vad sägs om det? ;)

Justja, jag har ju varit så jävla onyttig i helgen. Druckit två ggr och ätit vanlig mat, men jag hade en bra träningsvecka :) tränade 6 ggr på 5 dagar och vila två.
Men jag ska gå på en "mirakelsoppa" denna vecka, jag vet att den funkar då linus mamma har gjort den flera ggr :) hon ska köra nu med! så duktig!! :) Inspireras av henne jag..
Så, ja, det man går ner är ca 5-8 kg på en vecka, vet inte alls hur de kommer gå för mig men jag hoppas att jag går ner något kilo iaf. :) Linus kommer också att köra med mig och jag uppskattar det som bara den, hade aldrig klarat det utan han :) du är bäst gubben..

Så imorgon ska jag först ut på en mils morgon promenad, sen äta soppan. Troligen gymma och arbetsförmedlingen, sen tvättstuga. Sen chillpill innan kvällsträning. Nu ska vi köra hårt här, beach 2011 here we come? ÄR NI MED MIG?


I helgen när jag var ute så kände jag mig grym, alltså jag kände mig inte osäker och jag kände mig inte FUL. Men jag antar att när man gått ner ca 10 kg så känner man sig snyggare, både innuti och utanpå.

Visar alla bilder imorgon, nu ska jag koka upp soppan och mysa med hjärtat.

Kommentarer
Postat av: matilda

åå vad spännande! kan du inte berätta om soppan?? vill också göra nått sånt :D hur gör man den och hur ofta äter man? :)

2011-04-03 @ 23:43:08
Postat av: Anonym

Recept på soppan ? :D

2011-04-04 @ 01:33:22
Postat av: angelica

jag ville bara säga en sak om din "mirakel" soppa! det är omöjligt att gå ner 5-8 kg på en vecka (i fett), det vätska du tappar och det kommer tillbaka när du börjar äta fast föda igen.



tycker du är jätte duktig för övrigt, så fortsätt kämpa på :)

2011-04-04 @ 14:42:35
URL: http://angelicaweissmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0