MIN DAG

Imorse ringde klockan tiiiidigt, runt 7.. Fixade till fejjan och cykla ner till stan, getting my nails done. Haha min vän sara (som är hur grym som helst) går en nagelutbildning! Så idag skulle de träna på att lägga nagellack, jag valde ett vitt för jag tycker om när det är naturellt och framför allt fräscht. Tråkigt kan man tycka haha ;-)
Cykla hem, käka lunch och satt hos Linus mamma och solade i någon timma .. Börjar få ganska mycket färg! Tack pappa för turkblodet, hahaha ;)
Och iväg att träna med Linus och Rasmus, jag stod på crossen i 40 minuter sen körde jag armar och mage, höjde vikter på allt så jag kommer ha träningsverk, jag testde en ny övning som va skitjobbig också, i funk gymmet. FYFAN haha.

Nu har jag handlat med mamma och i nästa inlägg kommer bild på naglarna. PÖSS


hjärtiattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0