SYSKONKÄRLEK ♥






















Att få se Dig växa upp är det finaste för mig. Att varje dag få se dig le värmer så otroligt mycket i mitt hjärta. Att få höra att du längtar tills du ska vara med mig igen, så fort du åker ifrån mig. Att få höra att du vill bli som mig när du är stor. Att jag är fin. Att du älskar mig. V a r t e n d a ord du säger till mig värmer så mycket, om Du bara visste!
Och någon dag, kanske när du blir lite större kommer du förstå - att Du är en stjärna i mina ögon. Att jag har beundrat dig från första dagen jag höll dig i famnen. Och att jag alltid kommer stå sida vid sida för dig. Vad det än gäller. Jag ställer alltid upp för dig, alltid.

Jag älskar dig, min stjärna. ♥







Kommentarer
Postat av: Mami

Gud vad fint skrivet!!!

2011-04-16 @ 08:16:26
Postat av: ida bohlin

så fina ni är<3

2011-04-16 @ 10:04:57
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0