TISDAG

Godmorgon!
Blev typ som en sovis idag, vaknade runt 10. Gick på en promenad och frös mig igenom hela, fy fan. Jag börjar bli sjuk :( snuvig, ont i halsen och känner mig tung i huvudet. Febern kommer smygandes..
Jaja, får ta den här dagen och göra nå mysigt av.

Jag och Linus gick och köpte nybakat bröd så jag har ätit världens frukost, macka, scramble ägg (stavning..) och lite fil. Gud vad mätt jag är ..
Nu ser vi på how i met your mother, johanna kommer snart förbi och lånar lite foundation haha! och sen ska jag träffa stina, om jag orkar dvs .. får ta någon alvedon så får vi se :)

Justja, jag tänkte.. Ska jag göra någon tutorial idag? Vad vill ni se ? :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag önskar en tutorial på vardagssminkning, hur man fräschar upp sitt glåmiga gråa ansikte till något fräscht =)

2011-04-12 @ 14:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0