ÄVENTYR - WANNA JOIN?

Alltså fan va jag vill skriva allt jag är med om nu, jag går igenom världens roligaste grej! jag har ett nytt jobb och jag älskar varje sekund av det, så just nu pendlar jag liksom mellan två jobb, det är lite halvkämpigt men jag fixar det. Kom hem NU (halv 10) från båda jobben så slängde i mig en panpizza och tänker bara gå och sova, så himla trött.

Imorgon är det jobb, kalas, massage, kalas. Och jag MÅSTE hinna på stan någon gång också .. Sen på onsdag är det jobb, jobb och jobb.. Så det är lite mycket just nu bara, men om två veckor slutar jag på Volvo så då har jag ALL tid i världen att uppdatera, ni ska följa med på mitt roliga äventyr!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0